לרגל ההשקת אתר משלוחים חינם לכל הארץ
לייעוץ והזמנות חייגו עכשיו 054-949-3771
לרגל ההשקת אתר משלוחים חינם לכל הארץ
השאירו פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 054-949-3771
תכשיטי אבני חן

תכשיטי אבני חן

כל מה שחשוב לדעת על תכשיטי אבני חן

בעבר כמעט כל תכשיט היה מעוטר עם אבן חן כזאת או אחרת. ככל שאבן החן הייתה מיוחדת יותר, כך התכשיט היה נחשב ויוקרתי. בשנים האחרונות אנו רואים כי אבני חן חזרו להיות פופולאריות ומבוקשות, והן נמצאות על תכשיטים שונים. ניתן לרכוש תכשיטי אבן חן בחנויות תכשיטים שונות, וכל מה שאתם צריכים לעשות זה לחפש את התכשיט האולטימטיבי. מה חובה עליכם לדעת לפני שאתם רוכשים תכשיט המעוטר עם אבן חן? ריכזנו לכם כמה פרטים חשובים שאמורים לסייע לכם לעשות את הבחירה הנכונה מנקודת מבטכם.

  • 2023-02-02-13-12-41

    עגילי זהב 14 קראט אבני בלו טופז צורת טיפה

    1,3002,600
    לצפייה
  • טבעת אבן חן גרנט

    טבעת אבן חן גרנט

    1,5003,200
    לצפייה
  • תליון דיאנה זהב אמרלד ויהלומים

    תליון דיאנה יהלומים ואמרלד

    3,8507,700
    לצפייה
  • תליון וינטג רובי ויהלומים

    תליון זהב וינטג רובי ויהלומים.

    לצפייה
  • טבעת זהב  סגנון וינטג אבני ספיר ויהלומים

    טבעת זהב סגנון וינטאג אבן חן ספיר ויהלומים

    4,6009,600
    לצפייה
  • תליון אמרלד יהלומים מלבן

    תליון אמרלד יהלומים מלבן

    2,9505,900
    לצפייה
  • תליון דיאנה יהלומים וטנזניט

    תליון דיאנה יהלומים וטנזניט

    3,8507,700
    לצפייה
  • טבעת בלו טפוז ים כחול

    טבעת בלו טפוז ים כחול

    1,6003,200
    לצפייה
  • תליון יהלומים השחלה בלו טופז טיפה

    תליון יהלומים השחלה בלו טופז טיפה

    1,9003,800
    לצפייה
  • תליון אבן חן אובל אקווה מרין

    תליון אבן חן אובל בלו טופז

    9802,200
    לצפייה
  • טבעת מלבן מורגנייט

    טבעת זהב מלבן מורגנייט

    1,7003,400
    לצפייה
  • טבעת יהלומים רובי סבתא יפה זהב צהוב

    טבעת יהלומים רובי סבתא יפה

    5,40010,800
    לצפייה
  • טבעת אבן חן סגנון עתיק קלרה

    טבעת סגנון עתיק קלרה

    3,3006,600
    לצפייה
  • טבעת יהלומים אבן חן  ג'ייד

    טבעת יהלומים אבן חן גייד

    7,70015,400
    לצפייה
  •    טבעת אבני חן מורגנייט

    טבעת אבני חן מורגנייט

    9802,200
    לצפייה
  • sale

    תליון בלו טופז טיפה   ויהלומים זהב לבן

    תליון בלו טופז טיפה

    2,6005,200
    לצפייה
  • עגילי פנינה לבנה זהב 14 קראט

    זוג עגילי פנינה לבנה זהב 14 קראט

    350700
    לצפייה
  • עגילי פנינה הוואי זהב 14 קראט

    זוג עגילי פנינה הוואי זהב 14 קראט

    300500
    לצפייה
  • 20230202_103336[1]

    עגילי חישוק זהב 14K

    9802,200
    לצפייה
  • שרשרת זהב חבל

    שרשרת זהב 14K חבל

    1,8003,700
    לצפייה
  • K14 שרשרת זהב בוקס

    שרשרת בוקס 14K

    350400
    לצפייה

תכשיטי אבני חן בעבודת יד

אתם עומדים לרכוש בקרוב תכשיטי אבני חן? קחו בחשבון כי התכשיטים האלה הם תכשיטים הנוצרים בעבודת יד. כל אבן חן משובץ על התכשיט באופן אישי, על מנת להפוך את התכשיט להיות מושלם. מהסיבה הזאת המחיר עשוי להיות מעט גבוה בהשוואה לתכשיטים אחרים. מה שבטוח הוא שלא תוכלו למצוא עוד תכשיטים ברמה גבוהה כמו התכשיט הזה. תכשיט שמביא איתו יתרונות רבים שלא תוכלו למצוא בתכשיטים אחרים.

תכשיטי אבני חן שמתאימים לכל אחת

אומנם תכשיטי אבני חן הם תכשיטים מאוד ייחודיים, אך הם יכולים להתאים לכל אחת. זה נכון שלמראית עין נדמה כי התכשיטים האלה קצת מוזרים בהשוואה לתכשיטים רגילים. אך מכיוון שיש מבחר ענק של אפשרויות, כל אחת יכולה למצוא את אבן החן המועדפת עליה. קיימות לא מעט אבני חן, ואת כולן ניתן למצוא על טבעות ותכשיטים אחרים. כל מה שנותר לכם לעשות זה רק לבחור את התכשיט שיגרום לך להרגיש הכי טוב שיש.

תכשיטי אבני חן אפשר לרכוש אונליין

אין לכם זמן ללכת לחנות תכשיטים על מנת לבצע את הרכישה? אין עם זה כל בעיה. תוכלו לבצע את הרכישה על ידי חנות מקוונות, כאלה שיספקו לכם את התכשיט עד לבית. פתאום תוכלו לראות כי זה לא חייב להיות מסובך לרכוש תכשיט חדאבני חןש. תכשיטי אבני חן הם מיוחדים מאוד, ושווה לכם להשקיע מעט זמן על מנת לעשות את הבחירה הנכונה. בחירה שתגרום לכל אחת מכן להרגיש הכי טוב עד כמה שאפשר.

כל אבן והייחודיות שלה

לא סתם תכשיטי אבני חן היו מאוד פופולאריים בהיסטוריה, הייחודיות של האבנים מביאים איתם אקס פקטור. הרי כל אבן תהיה שונה מאבן אחרת, אפילו אם זוהי אותה האבן בדיוק. לעולם לא תוכלו למצוא שני תכשיטים העשויים מאבני חן שנראים בדיוק אותו הדבר. אם נמאס לכם לראות תכשיטים דומים לתכשיטים שלכם, זוהי הבחירה האידיאלית. בחירה שתאפשר לכם לדעת כי רק לכם יהיה את התכשיט המושלם על פי הטעם האישי שלכם. אין סיבה שלא תרגישו מיוחדים בטח אם אתם משקיעים ברכישת תכשיט חדש.

באילו אבני חן אפשר לבחור?

כאשר אנו מדברים על תכשיטי אבני חן עלייך לדעת כי קיימות המון אפשרויות. לכל אבן חן יש את הייחודיות שלה ואת המראה ששמור רק לה. כאשר את בוחרת תכשיט שמשובץ באבני חן יהיה עלייך לדעת איזה אבן הכי מתאימה לך. אז לפני שאת הולכת לחנות התכשיטים והולכת לאיבוד בין שלל האפשרויות, החלטנו לסייע לך. ריכזנו בשבילך את כל האפשרויות שאת יכולה לבחור בהן. המשמעות היא שאחרי קריאת המאמר את כבר תהיי מוכנה לבחור את התכשיט עם אבן החן המושלמת עבורך.

  • אבן צהובה - אבן סיטרין

אם את אוהבת את הצבע הצהוב ככל הנראה תבחרי באפשרות של אבן סיטרין. הגוון הצהוב של האבן הזאת הוא לא הגוון שאותו את ככל הנראה מכירה. מדובר על גוון מסתורי, כזה שלא תוכלי למצוא אותו באבני חן אחרות. נהוג להשתמש באבן הזאת כאשר רוכשים טבעות, אך תוכלי למצוא אותה גם בתכשיטים אחרים. אף אחד לא יכול להבטיח לכם כי בחירת תכשיטי אבני חן היא בחירה כל כך פשוטה. אך עדיין האפשרות הזאת יכולה להיות האפשרות שהכי תתאים לך.

  • אבן אדומה – אבן רובי

מה לא נאמר על הצבע האדום? מדובר על הצבע המושלם כאשר מחפשים תכשיטי אבני חן. יש כאלה שבוחרים באבן הזאת רק בגלל שהיא מביאה איתה קצת מעבר לאבנים אחרות. אבן רובי היא אבן בצע אדום, שאף אחד לא יוכל לפספס אותה. מדובר על אבן עוצמתית מאוד, כזאת שכולם יוכלו לראות אותה על התכשיט עצמו. אם האופי שלך הוא אופי דומיננטי ככל הנראה תלכי על האפשרות הזאת. האבן הזאת מתאימה גם לגברים שמחפשים תכשיט אבן חן לבת הזוג שלהם. 

  • אבן ירוקה – אבן אמרלד

הצבע הירוק גם הוא צבע מאוד פופולארי כאשר מחפשים תכשיטי אבני חן. הצבע הירוק הוא צבע משחרר, כזה שלא מעט נשים אוהבות אותו. אם האופי שלך הוא משוחרר או שאת מתחברת לטבע זוהי אבן החן האידיאלית עבורך. האבן הזאת נחשבת לאבן מאוד יוקרתית, כזאת שמיוחד מאוד לראות אותה על תכשיט. כך שאם בא לך לצאת מאזור הנוחות שלך זוהי ככל הנראה תהיה האבן הטובה ביותר לבחור בה.

  • אבן כחולה – אבן בלו טופז

איך אפשר שלא לדבר על תכשיטי אבני חן בצבע כחול? אומנם הצבע מזוהה מאוד עם גברים, אך גם נשים יכולות לבחור באפשרות הזאת. הצבע הכחול הוא צבע של ים, צבע שמשדר חופש וזרימה. נשים רבות שמגדירות את עצמן בתור נשים קלילות הולכות על הבחירה הזאת. הרי מה יכול להיות יותר מיוחד מאשר לראות אבן חן בצבע כחול על תכשיט? האבן הזאת תופסת הרבה מאוד תשומת לב בהשוואה לאבנים אחרות שעשויים מעט להיבלע בתכשיט עצמו.

שאלות נפוצות

מהי ההיסטוריה של תכשיטי אבני חן?
תכשיטי אבני חן משתרעים בהיסטוריה ארוכה, מתקופות קדומות כמו מצרים העתיקה והאימפריה הרומית, ועד לתקופה המודרנית. השימוש באבני חן כתכשיטים נמשך כדי ליצור פריטים יוקרתיים ובעלי משמעות עמוקה.

אילו סוגי אבני חן נמצאים בשימוש ביומיום?
ישנם סוגים רבים של אבני חן בשימוש, והם כוללים את הרובי, הספיר, האמתיסט, הזמרוז, והיוספים. אבני חן אלו משתמשות לעיתים כתכשיטים רגילים ולעיתים כחלק מתכשיטים יוקרתיים יותר.

האם יש סמלים או משמעויות מיוחדות המשווקות עם אבני חן מסוימות?
כן, רבות מן האבנים נקשרות לסמלים או למשמעויות מיוחדות. לדוג', רובי נחשב לסמל של אהבה ופספוס, הספיר מסמל חכמה ואמת, והאמתיסט נקשר לשקט והרגעה.